5.1.14

Keks od ovsenih pahuljica / Oatmeal cookies

Please scroll down for the recipe in English 
Pravila sam ove keksiće jednom za jednu dragu  malu devojčicu i njoj su se puno svideli...toliko da je tražila da ih napravim opet. I pokušala sam, ali nisu bili toliko lepi kao prošli put. Prošli put sam u nečemu pogrešila i ta greška je nju oduševila, a ja nemam pojma šta sam uradila. Vama prenosim originalni recept, koji nije ni malo loš, čak naprotiv, hrskavi spolja, mekani unutra, mirisni su i nežni, ali jednostavno nisu bili ono što je ona želela.

Ali ono što mi je posebno drago u celoj ovoj priči jesu ove prelepe srcaste salvetice koje su stigle kao poklon u znak podrške mog bloga od mame jednog divnog bića.



Sastojci: za 30-40 kolačića

  • 250 gr putera
  • 1 šolja kristal šećera
  • 1 šolja smeđeg šećera
  • 2 jaja
  • 2 kašičice vanilin ekstrakta
  • 1 1/2 šolja mekog brašna
  • 1 kašičica praška za pecivo
  • prstohvat soli
  • 3 šolje ovsenih pahuljica


Zagrejte rernu na 180 i obložite pleh papirom za pečenje.
Mikserom pomešajte omekšali puter, smeđi i kristal šećer dok ne postane penasto. Smanjite brzinu miksera i dodajte jaja, jedno po jedno i vanilu.
Prosejte brašno, prašak za pecivo i so u odvojenu posudu i lakano mešajući smesu sa puterom dodajte suve sastojke malo po malo i mešajte dok se ne sjedine. Isključite mikser, dodajte ovsene pahuljice i umešajte ih ručno.

Supenom kašikom presipajte testo na pleh obložen papirom za pečenje, praveći gomiline. Nema veze ako su nepravilnog oblika, spustiće se tokom pečenja i postati kružni keksići. Ostavite malo prostora između svake gomilice jer će se smesa širiti i rasti.

Pecite 12-15 minuta, ili dok ivice ne postanu zlatno braon.

Prijatno:)

Oatmeal cookies

 

 Ingredients: yield 30-40 cookies

  • 250 gr butter
  • 1 cup granulated sugar
  • 1 cup brown packed sugar
  • 2 eggs
  • 2 tsp of vanilla extract
  • 1 1/2 cup of all purpose flour
  • 1 tsp of baking powder
  • a pinch of salt
  • 3 cups oatmeal



Preaheat the oven to 180 degrees C / 350 degrees F.

With an electric mixer beat the softened butter, brown sugar and granulated sugar together on medium-high speed until light and fluffy. With the mixer on low, add the eggs, one at a time, and the vanilla.

Sift the flour, baking powder, and salt together into a medium bowl. With the mixer on low, slowly add the dry ingredients to the butter mixture. Add the oats and mix just until combined.

Using a tablespoon, drop the  dough onto sheet pans lined with parchment paper. Make sure to leave some space between the cookie dough, it will spread. Bake for 12 to 15 minutes, until lightly browned. Transfer the cookies to a baking rack and cool completely.
Enjoy:)

10 comments:

  1. Kad smo već kod ovsenih pahuljica, najviše ih volim u kombinaciji banana + suvo grožđe + ovsene pahuljice + vrelo mleko

    ReplyDelete
  2. ja baš volim te keksiće, nekako se tješim da su zdravi ;)

    ReplyDelete
  3. Hvala na receptu za ove kolacice. Svratila sam da ti kazem da su fotografije sjajne i potpuno u trendu.
    Pre nekoliko dan sam resila da se ozbiljnije pozabavim svojim blogom i tragajuci za inovacijama ... Pronasla sam izvanredne fotografije hrane .. zainteresovala se pozelela da i ja narpavim takve. One su poput tvojih - predivne.
    Pisacu o tome uskoro, jer bih volela da upoznam sto vise ljudi sa ovim nacinom prezentovanja jela i hrane uopste.
    Medjutim trenutno zivim na Kritu u iznajmljenom stanu sa [ne mikro vec] piko - kuhinjom i nikako ovde necu uspeti da izvedem svoje zamisli .. sacekacu da se vratim kuci .. a do tada cu uzivati u tvojim receptima i fotografijama.

    Pozdravljam te i zelim ti uspeh u radu i blogovanju.
    Tatjana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na lepim rečima i komplimentima.

      Radujem se što ćeš nam postati koleginica, obavezno podeli sa nama kada počneš da radiš na svom blogu:)

      Samo napred i hvala još jednom:)

      Delete
  4. Odlični, volim kombinacije s tim pahuljicama

    ReplyDelete
  5. Pošto sam pravila neke mafine sa zobenim pahuljama, i to 2x, možda ono što sam ja zaključila (drugi put su mi mafini bili potpuno drugačiji nego prvi put, kao da nije isti recept), može i tebi da pomogne. Naime, jedino što je kod mene bilo drugačije jesu jaja.
    Koristimo domaća, isključivo, tako da ni jedno nije iste veličine. Te mislim da je u tome kod mene bila caka...

    ReplyDelete
  6. Thankks for a great read

    ReplyDelete