1.7.14

Salata od nektarina i paradajza / Nectarine tomato salad

Please scroll down for the recipe in English

Kada sam probala ovu salatu misli su krenule da mi luduju milion kilometara na sat. Otkrila sam ceo novi univerzum kada sam osetila način na koji se arome nektarine i bosiljka miluju. Palo mi je na pamet jos hiljadu novih recepata i ceo novi svet mi se otvorio.
Molim vas da probate ovo i molim vas da probate da dođete do svežeg bosiljka. Vredi.



Sastojci: za 1 porciju

  • 1 srednji paradajz
  • 3 srednje nektarine
  • 1 manji crveni luk
  • 5 listova bosiljka
  • so
  • biber
  • 2 kašike maslinovog ulja
  • 1 kašika sirćeta
Iseckajte na kriške paradajz, nektarine i luk, po pospite prstohvatom soli i biber. Dodajte 2 kašike maslinovog ulja, 1 kašiku sirćeta i listove bosiljka i promešajte.

Prijatno :)

Nectarine tomato salad

Ingredients (1 serving)

  • 1 middle sized tomato
  • 3 middle sized nectarines
  • 1 small red onion
  • salt, pepper
  • 2 tablespoons of olive oil
  • 1 tablespoon of (balsamic) vinegar
  • 5 fresh basil leaves
Cut the tomatoes and the nectarines and the onions, sprinkle with salt and pepper and then add the olive oil, the vinegar and the basil leaves and toss. 

Enjoy:)

2 comments:

  1. Djeluje mi baš zanimljivo! Volim te voćno-povrćne kombinacije (mada je i paradajz voće :)), a nisam do sad isprobala kombinaciju bosiljka i nektarina. Ali hoću! :)

    ReplyDelete