24.6.13

Cake Pops


Everything tastes better on a stick... Ja u to verujem :) a divni kolačići koji su već sami po sebi preukusni, na stapicu dobijaju potpuno novu dimenziju, postaju i zabavni.

Nisam sama sebi verovala da ću umeti ovo da napravim, da će se održati na stapicu, pre nego što sam ih napravila, pročitala sam mnoge horor price o raznoraznim kulinarskim katastrofama koje su se desile vezane za ove kolače, tako da sam odlucila da napravim prostu varijantu, koja ne zahteva puno vremena, čisto ako ne uspeju da ne bude preveliki bedak. Ali...sve je proslo apsolutno savršeno, zato navalite.
Savršeni za dečje rođendane i unesu dašak svežeg vazduha u svako okupljanje :)

Sastojci:

  •  300gr čokoladnog keksa sa kremom (ja sam koristila Toto)
  •  1 kašika nutele
  •  1 kesica slanih pereca
  •  1 šaka kikirikija (ja sam koristila blanširani)
  • Glazura

  •  100 gr čokolade za kuvanje
  •  3-4 kasike putera

Izblendirajte keks, kašiku nutele, šaku kikirikija i šaku slanih pereca u blenderu dok se ne napravi masa koja može da se oblikuje.
Nakvasite ruke (pomaže pri pravljenju loptica) i počnite sa blikovanjem loptica. Zatim ih odložite na  par minuta u frizider da se stegnu.
Štapice prvo umocite u čokoladu, pa staviti u kuglicu. Na ovaj na;in se osiguravamo da kuglica neće pasti sa štapića. Nakon ovog koraka opet odložite na par minuta u frižider. 
Za to vreme pripremamo čokoladu. Čokolada je jako osetljiva, vrlo lako pregori, zato je za glazuru najbezbednije koristiti sledeći postupak: otopimo puter, skinemo posudu sa vatre i tu dodamo izlomljenu čokoladu, koja će se vremenom potpuno otopiti. Budite strpljivi :)
Izvadite kuglice iz frižidera i prelivajte sa čokoladom i posipajte perecama. Vratite u fri\ider da se glazura stvrdne i oboriti goste s nogu.

Prijatno <3

3 comments:

  1. Sjajno!!!! Koliko komada ispadne?

    ReplyDelete
  2. Ivana, zavisi kolike se kuglice prave. Meni je ispalo 10ak komada :)

    ReplyDelete
  3. Thanks for tthis blog post

    ReplyDelete