9.7.13

Lišće od cvekle sa poširanim jajetom

U moje posedstvo je došao pregršt mladog povrća iz bašte jedne bake koja sve to i dalje uzgaja na starinski način. Najviše me je zaintrigirala mlada cvekla koja je i dalje imala lišće i ja sam poželela nekako da ga iskoristim. Saznala sam da je ne samo jestivo, već i prepuno vitamina i minerala, super zdravo i jaaako ukusno. I da mi treba 5 minuta da ga spremim, a 2 da ga pojedem :)


Pored toga i jaja koja sam koristila su domaća, od koke koja živi srećnim životom i jede prirodnu hranu i to se u ukusu jajeta i oseti. Sve u svemu jedan divan, zdrav obrok od sastojaka kakvim bi uvek trebalo da budemo u mogućnosti da raspolažemo.

Sastojci:

  • lišće 3-4 mlade cvekle
  • 1 jaje
  • maslinovo ulje
  • beli luk
  • so
  • biber 
  • sirće
  • 1 mlada cvekla isečena na listiće ljuštilicom za povće



Na topao tiganj pospite maslinovo ulje i sačekajte da se zagreje, potom dodajte oprane listiće cvekle.
Propržite ih 3-4 minuta dok ne omekšaju, potom dodajte so, biber i beli luk, promešajte i stavite na tanjir.
Beli luk može da bude sitno iseckan, ispasiran ili ubacite jednostavno ceo čen, sa sve ljuskom koga ste dlanom malo spljoštili i koga ćete na kraju izvaditi.



Da bi ste ispoširali jaje, potrebna vam je manja šerpa sa vodom i par kapi sirćeta. Sirće pomaže jajetu da se uobliči. Kada voda dođe do tačke ključanja smanjite vatru, jaje razbijte u činijicu, kako biste ga što preciznije dodali u vodu. Pomoću varjače promešajte vodu kako biste dobili vir i u centar tog vira spustite jaje. Kuvajte ga 3 minuta i potom izvadite na zaseban tanjir, da se malo ocedi i onda premestite na spremno lišće cvekle. Posolite jaje po ukusu.

Ukrasite listićima mlade cvekle koju ste isekli ljuštilicom za povrće.

Prijatno :)

No comments:

Post a Comment