31.8.13

Čips od palente

Ja u epizodi "Kako se kreativno prehraniti kada u kući imate samo palentu, paradajz sos i sir" :)

 

 Sastojci: (za 1 pleh)

  • 1 manja čaša palente
  • 3 čaše vode
  • 2 trougla zdenka sira (ili 50 grama rendanog kačkavalja)
  • komadić putera
  • so
  • biber
  • bosiljak
  • maslinovo ulje

Sipajte vodu i palentu u šerpu, posolite i uz povremeno mešanje sačekajte da provri. Kada proključa malo smanjite vatru i neprestano mešajte nekih 7-8 min, dok smesa ne postane gustine pudinga. Sklonite sa vatre, umešajte sir i puter i začine i prespite na nauljen pleh. Ravnomerno rasporedite smesu, (debljina ne treba da prelazi pola santimentra, što tanje to bolje) i sačekajte da se ohladi.

Onda je isecite na trougliće tako što ćete prvo napraviti veće kvadrate i te kvadrate prepoloviti.
Pecite u rerni zagrejanoj na 250 15ak minuta, dok komadići ne počnu da rumene.
Poslužite uz sos po želji. Ja sam pasirani paradajz prokuvala sa malo belog luka, bosiljka, soli i bibera.

Prijatno :)

* Preporučujem da ih poslužite direktno iz rerne, mnogo su lepši dok su topli.
* Ako ste planirali da preskočite mašćenje pleha tako što ćete iskoristiti papir za pečenje, nemojte. Ja sam se tako zeznula, papir se skroz ukvasio i prošla je je večnost dok se palenta stegla.


2 comments: