12.8.13

Grilovane breskve sa dresingom od jogurta i djumbira

U poslednje vreme puno radim sa decom, držim im časove joge i jezika i oduševljena sam njihovom neposrednošću i jednostavnošću. Svakodnevno sam zatrpavana leksikonskim pitanjima tipa koja ti je omiljena boja, da li imas Soni Wii, koji ti je omiljeni lik iz crtaća, koje ti je omiljeno voće... Čekaj malo dobro pitanje, koje mi je omiljeno voće?


I onda sam shvatila da spremam već 3. post vezan za breskve u poslednjih nedelju dana (a u draftovima već čeka i četvrti) i mislim da sam dobila odgovor na to pitanje. Stvarno ih obožavam, a ja kad neko voće volim, ja nešto i ne volim da se igram sa njim, jednostavno ga tako pojedem celo, sa sve korom i košticom ako je moguće. S druge strane, karamelizovane banane su me šokirale svojim savršenstvom ukusa i time koliko voće promeni ukus sa samo malo termičke obrade tako da su grilovane breskve bile logičan sledeći potez.

 

Sastojci: (za jednu porciju)

  • 1 breskva
  • 50 ml grčkog jogurta ili kisele pavlake
  • 1 kašičica sitno rendanog djumbira
  • 1 kašika meda
  • malo maslinovog ulja
Breskve dobro operite, presecite na pola i izvadite košticu. Premažite ivice i unutrašnjost maslinovim uljem i stavite na topli tiganj sa isečenom stranom dole i grilujte na laganoj vatri dok breskve ne počnu da se karamelizuju i menjaju boju. Onda ih okrenite i pecite jos par minuta sa druge strane.

U medjuvremenu jogurt pomešajte sa medom i djumbirom. Prebacite breskve na tanjir i prelijte jogurtom.

Prijatno:)

1 comment: