4.8.13

Šejk od breskve i tostiranih ovsenih pahuljica

Ideje za recepte dobijam na dva načina: ili vidim negde neki recept koji me inspiriše i poželim da ga isprobam, ili jednostavno imam sastojke u kući koji vape za upotrebom i probam da sastavim nešto od onoga što nađem. Ispostavilo se da je ova druga, spontana varijanta često mnogo interesantnija.

 

Pokušavam da se hranim zdravo, a i da zbacim koji kilogram i kao doručak sam u poslednje vreme počela da uzimam žitarice sa jogurtom. Izdržala sam cela dva dana i ukus mi je dosadio i počela sam da smišljam  razloge da ipak jedem nešto malo masnije i sočnije:) Onda sam, da bih doskočila sama sebi, krenula da smišljam raznorazne varijante da taj jelte zdrav doručak učinim zabavnim. I jedan od izuma do kojih sam došla je ovaj preukusni napitak koji sadrži sve što je potrebno da sa velikim osmehom i puni započnete svoj dan.
Uskoro stiže i slana varijanta. 

Sastojci: (za jednu osobu)

  • 250 ml jogurta
  • 1 breskva
  • 2 kašike meda
  • šaka ovsenih (ili bilo kojih drugih) pahuljica
Ja sam takođe dodala par kašičica make i tako je ovaj napitak postao još zdraviji. Maka je superzdrava billjka, posebno pogodna za nas ženice. Lekari širom Evrope poslednjih godina preporučuju ovu neverovatnu biljku, na koju su starosedeoci Perua itekako ponosni, kao idealno rešenje za obnavljanje energije, borbu sa svakodnevnim stresom i popravljanje zdravlja endokrinog i reproduktivnog sistema.
Na teflonskom tiganju lagano tostirajte pahuljice, dok ne zamirišu i dobiju malo tamniju boju. Ovo nije neophodan korak, ali tooooliko menja ukus pahuljica i daje im neki baš poseban šmek koji super ide uz breskve. Prebacite pahuljice, jednu  dobro opranu breskvu (ja sam ih ubacivala sa korom), med i jogurt u blender i blendirajte dok se sve lepo ne sjedini. I to je to. Doručak je serviran:)

Prijatno:)

No comments:

Post a Comment